• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0 Ulubione
Koszyk
Mój koszyk

Przesyłka gratis dla zakupów powyżej 350 zł

Wysyłka w 24h

Gwarancja marki VICTORINOX

1 rok: Program Total Protection firmy Victorinox

W czasie pierwszych dwunastu (12) miesięcy posiadania produktu jest on objęty programem Victorinox Total Protection.

Jest to gwarancja w zakresie wad produkcyjnych, normalnego zużycia oraz zniszczeń podczas transportu lotniczego i drogowego.

Gwarancja nie obejmuje nadużyć, uszkodzeń kosmetycznych (zarysowań powierzchni ze skóry lub poliwęglanu bądź poplamionego materiału), szkód przypadkowych lub wynikowych (takich jak zniszczenie lub utrata zawartości walizki lub torby, niemożność użytkowania, strata czasu), otarć, uszkodzeń spowodowanych wpływem rozpuszczalników i wypadków.

Gwarancja nie obejmuje urządzeń/funkcji elektronicznych wbudowanych w produkt.

Program Total Protection pokrywa koszty naprawy lub koszty wysyłki do centrum serwisowego i z powrotem bądź zapewnia wymianę produktu na inny (identyczny lub o takiej samej wartości), jeśli naprawa jest niemożliwa. Naprawy gwarancyjne muszą odbyć się w centrum serwisowym rekomendowanym przez firmę Victorinox.


Lata 2-11: Program Quality Warranty firmy Victorinox

Począwszy od drugiego do końca jedenastego roku posiadania produktu jest on nadal objęty programem Victorinox Quality Warranty.

Jest to gwarancja w zakresie wad produkcyjnych oraz normalnego zużycia z wyjątkiem uszkodzeń szwów, przeszyć, materiałów i taśmy zamków błyskawicznych.

Gwarancja nie obejmuje nadużyć, uszkodzeń kosmetycznych (zarysowań powierzchni ze skóry lub poliwęglanu bądź poplamienia materiałów), szkód przypadkowych lub wynikowych (takich jak zniszczenie lub utrata zawartości walizki lub torby, niemożność użytkowania, strata czasu), otarć, uszkodzeń spowodowanych wpływem rozpuszczalników, wypadków ani zniszczeń podczas transportu lotniczego i drogowego.

Gwarancja nie obejmuje urządzeń/funkcji elektronicznych wbudowanych w produkt.

W ramach programu Quality Warranty pokrywane są:

  • koszty naprawy lub produktu zamiennego (identycznego lub o takiej samej wartości), jeśli naprawa jest niemożliwa;
  • koszty wysyłki do centrum serwisowego i z powrotem.


Użytkownik jest zobowiązany do wysłania nam produktu do naprawy opłaconą przesyłką lub dostarczenia go do sklepu Victorinox bądź autoryzowanego dystrybutora Victorinox. Jeśli okaże się, że naprawa produktu nie jest objęta gwarancją, przedstawiciel centrum serwisowego skontaktuje się z użytkownikiem, podając szacowany koszt naprawy łącznie z kosztami wysyłki. 

Naprawy gwarancyjne muszą odbyć się w centrum serwisowym rekomendowanym przez firmę Victorinox.


Po 11 latach posiadania

Po upływie okresu gwarancji oferujemy wysokiej jakości usługi w rozsądnych cenach. Jeśli produkt „nie nadaje się do naprawy”, zaproponujemy alternatywne opcje. Prosimy o kontakt z najbliższym centrum serwisowym. Z przyjemnością przedstawimy nasze usługi konserwacyjne i wyjaśnimy, jak najlepiej wysłać produkt.

Dowód zakupu

Uwaga: Prosimy o zachowanie rachunku sklepowego jako dowodu zakupu – będzie potrzebny do potwierdzenia gwarancji. Nasza gwarancja obejmuje jedynie produkty zakupione w sklepach firmowych Victorinox lub u autoryzowanych przedstawicieli marki.

Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem pierwotnego zakupu produktu. Wszelkie dokonane naprawy będą miały na celu przywrócenie zamierzonej funkcjonalności produktu. Choć zostaną one wykonane w sposób profesjonalny, nie możemy zagwarantować, że oryginalny wygląd produktu zostanie zachowany.

Niniejsza gwarancja przyznaje użytkownikom określone prawa, ponadto mogą im przysługiwać inne prawa – różne w zależności od regionu i kraju Europy. W niektórych systemach prawnych nie jest dozwolone wyłączenie lub ograniczenie szkód przypadkowych lub wynikowych, więc powyższe wyłączenie może nie mieć zastosowania.

Zapisz sie do newslettera i odbierz 5% rabatu*

Najlepsze promocje i nowości w zasięgu ręki

*Rabat obowiązuje dla artykułów nieprzecenionych.

  • Płatności:
  • bluemedia
  • paypal
  • visa
  • mastercard
  • blik
  • Transport:
  • paczkomaty
  • gls
  • dpd
  • dhl
  • ups
Kategorie:
kontakt
+48 22 213 82 22

(Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00, w soboty: 9:00 - 16:00)